Jo jag gick ju till Indiska i allafall. Såklart. Klänningen är fin men inte fin så jag tog faktiskt mitt förstånd till fånga och avstod. Känner mig lite duktig. Och när jag ändå skriver om shopping och frestelser… För några veckor sedan beställde jag en ljuvlig tunika från Bon a parte. Jag fick hem den men efter att ha provat plagget så blev jag besviken. Det känns ju inte så lockande att se ut som ett vandrande tält liksom. Så jag skickade tillbaks tunikan och beställde en storlek mindre. Denna hämtade jag ut idag. Men faan…den var inte speciellt välsittande den heller! Jag misstänker att modellen är helt fel så eftersom jag ändå inte har råd med den egentligen så skickar jag troligen tillbaka denna oxå. Nu blir det pengarna tillbaka. Sedär…jag kan fatta förståndiga beslut ibland och ångra stolleinköp!

Dagen har väl varit…skaplig på det stora hela. Känner att jag måste anstränga mig för att mota en depp som ligger och lurar i vassen. Undrar hur man gör det på bästa sätt? Får försöka tänka på barnkalaset jag ska bevista i slutet av veckan! Mumsa på rosa prinsesstårta och få krama om världens sötaste lilla W! Det är ju faktiskt underbart!