Jaha ja…här sitter jag och nöter ut stolen framför datorn. Får inget vettigt gjort. F-n oxå. Men imorgon – då jävlar blir det andra bullar! Eller hur? Joohoodå! *nickar ivrigt för att övertyga mig själv* Gjorde ännu ett test på Blogthings och jag tror att det stämmer ganska bra. Vet inte varför men jag önskar nästan att resultatet var ett annat…


You Are a Dreamer


You are primarily concerned with possibilities. You tend to be a fanciful person.All of the world’s opportunities sometimes overwhelm you.You are obsessed with ideas and tend to be a big thinker. Theories interest you greatly.You crave intellectual stimulation. You are drawn to a philosophical way of life. 

 Are You a Dreamer or a Doer?

Angående mitt förra inlägg… jag gick och tittade på den söta klänningen på Indiska. Den var inte alls lika fin i verkligheten. Min magra plånbok drar en suck av lättnad…