Taggar

,

Jisses vad tiden går fort! Nu har jag snart jobbat i 1 månad och det känns fortfarande helt ok. Inser att jag saknat att vara ute bland folk och att ha rutiner! Hoppas att jag får vara där längre än 3 månader… Med tanke på alla dystra prognoser som media rapporterar om så vore det skönt med lite trygghet på någon punkt i tillvaron iallafall. Förövrigt så önskar jag oxå att jag kunde komma över min uppsatsångest en gång för alla och bli klar med skiten! Känns som att det snart är försent…

Ibland är det snabba vändningar! Hade ställt in mig på en trist, ensam dag men tjolahopp så blev sambon och jag bortbjudna ikväll! Grillad mat och trevligt umgänge kan man ju inte tacka nej till! Kul! Det händer typ aldrig annars…fast å andra sidan så är vi uuuusla på att bjuda hit folk. Nåväl…nu ska jag bara försöka komma fram till vad jag ska ha på mig ikväll (+ ställa om mig mentalt).

Har fått för mig att jag ska testa MySpace. Hittills så verkar det mycket roligare än Facebook måste jag säga! Om nån skulle vara nyfiken så finns jag alltså här.