…och det känns rätt ok faktiskt. Glatt överraskad av alla som hälsade mig välkommen tillbaka – det hade jag verkligen inte väntat mig! Det känns rätt bra att ha rutiner igen, komma ut bland folk och ha en lite tryggare livssituation. Ja naturligtvis är det ju välkommet att tjäna lite pengar oxå även om det dröjer innan jag märker av min förbättrade ekonomi… Jag hoppas nästan att jag får vara kvar längre än 3 månader.

Opponeringen i onsdags gick bra! Det känns såå skönt att det är över! Jag var hyperstressad och rejält nervös innan seminariet- trots att jag förberett mig så gott jag kunnat (med tanke på den lilla tid jag hade på mig och hur j-a lång uppsatsen var). Vågar inte tänka på hur nervös jag kommer vara när någon annan ska opponera på m i n uppsats! Bäst att inte fundera över sånt nu..

Åh, idag förträngde jag att jag egentligen måste tokspara pengar och köpte ”Rockferry” med Duffy. Till mitt försvar kan jag säga att skivan var riktigt billig! Nu har jag provlyssnat på den och den är verkligen trivsam!