Taggar

,

Idag publicerades det första artistsläppet inför årets upplaga av Way Out West och det ser redan lovande ut!

Följande artister/band har bokats:
Arctic Monkeys
Lily Allen
Band Of Horses
Wilco
Bon Iver
Fever Ray
Vivian Girls
Jenny Wilson
Timo Räisänen
Calexico

Klubb:
Chairlift
Jay Reatard
Crookers
Magnetic Man feat. Skream & Benga
Erol Alkan
The Big Pink
Rise Against
The Bronx

Jag måste nog erkänna att jag inte hört talas om någon/något av banden/artisterna när det gäller klubbakter. Någon som har lust att informera? Beträffande de andra artisterna säger jag bara: oooooohhhhh… Jag vill dit men tänk om jag inte har råd eller får något sällskap? Skulle så himla gärna vilja se/lyssna på Band Of Horses och Calexico!!! Jag kanske kanske kan snåla ihop pengar till en endagsbiljett (har presentkort på Ticnet som täcker en del av avgiften)… Åh, drömma kan man ju alltid.