Ibland överraskar man sig själv! Igår städade jag, skickade iväg en jobbansökan och planterade om en växt som varit på väg ut ur sin kruka i evigheter. Idag har jag skickat iväg t v å jobbansökningar, registrerat en del av månadens räkningar (brrrr) och ramat in en tavla som sambon och jag köpte i somras. Haha ibland kan även jag vara lite effektiv. Det känns bra.

Snart ska jag göra mig i ordning och åka till Bollebygd. Ska ägna helgen åt att umgås med min sambo, hans pappa och lilla vovven. Kanske framförallt den sistnämnda (sorry älskling)…åhhh sötis lurveloppan mår inte bra. Det gör ont i mitt hjärta!

Det finns en liten, liten chans att jag ska få smaska på en semla idag! Jag håller egentligen på traditioner…men jag är tokig i semlor så nu kan jag nog inte stå emot längre. Det känns mer ok att äta semlor nu än i december (det fanns ju att köpa redan då) iallafall. Tycker att jag är ganska duktig som lyckats stå emot så pass länge som jag gjort.

Ah, vad jag längtar efter att gå på konsert!! Tror inte att jag orkar vänta tills vi ska se/lyssna på Morrissey i juni! Aha!! Marit Bergman kommer till Borås i april! Det kanske vore något? Lockande tanke…