Taggar

,

Det rasslar till i brevinkastet. ”Jahapp då ska vi se hur mycket de höjde hyran” tänker jag och tar upp avierna. Kan ju erkänna att det är med viss bävan jag gör detta. Så hur blev det då? Jag tänker inte berätta vilken hyra vi har men vill man vara positiv så kan man tänka ”det var mindre höjning än jag trodde att det skulle bli” och om  man är negativ (som jag): ”fan den här lägenheten är inte billig”. Skit. Tack så j-a mycket hyresvärden!

By the way… har ni sett filmklippet med Joaquin Phoenix som cirkulerar på nätet? Det som visar hans…ehhh..debut som rapartist? Det är så plågsamt att se och höra att jag inte orkar lägga ut klippet här i bloggen (länkar till det istället). Han är en av mina favoritskådespelare och att se honom förstöra för sig själv så här är…jobbigt. Jag hoppas nästan att det hela är ett skämt.