Åh jag blir tokig! Är så nervös att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till! Imorgon börjar jag på det nya jobbet och mina handflator blir alldeles fuktiga bara jag tänker på det. Min älskling peppar och stöttar så gott han kan och ibland hjälper det men…nervositeten kommer i vågor. Idag är den närvarande mest hela tiden. Nu kanske någon klok människa (som läser detta) tänker: ”ja men tänk inte på det då!”. Mmm det är lättare sagt än gjort. Mina tankar har kretsat kring det nya jobbet hela veckan. Hur mina nya arbetskamrater kommer att vara, hur jag ska bete mig, om arbetsuppgifterna kommer att vara bra eller ej, hur jag ska klä mig, vilken mat jag ska ta med, hur jag ska bete mig för att inte försova mig, vad jag ska säga när jag presenterar mig osv osv. Ja jag är rättså jobbig jag vet det! Dramatisk och nojjig? Jodå det också. Suck.

Funderar allvarligt på att bege mig till Friskis & Svettis och träna lite. Det kanske kan få mig att tänka på annat och göra mig lite mindre hypernervös och spänd? Mmmm så får det nog bli tror jag. Haha vem hade trott att jag frivilligt skulle välja träning som stresslindrare? Innan dess då? Tjaa jag kanske ska ta mig samman och äntligen sortera och ordna upp badrumsskåpet? Jag vet inte… Måste sysselsätta mig så att jag inte kreverar.

Jag längtar efter att gå på en riktigt bra konsert! Igår försökte vi ta reda på vilka band och artister som ska spela i Borås och Göteborg under hösten men..det var inte så lätt. Hittade vi väl något intressant så kunde man ju ge sig f-n på att konserten var en vardag! Det suger! Soundtrack Of Our Lives på Liseberg nästa lördag skulle ju vara ett säkert kort men…jag har sett dem ganska så många gånger. Nå´n som kan tipsa om nåt kul?