Taggar

Jaa vad gör man inte för att distrahera sig? Kände att min blogg nog såg lite dyster ut…så jag bytte utseende på den. Vi får se hur länge jag behåller detta temat – jag tröttnar ganska så fort.

Träningsvärk som f-n idag. Inte så najs men det är väl bara att härda ut antar jag. Har äntligen lyckats boka ett Afro Power Dance-pass. Nästa onsdag kl. 16.30! Det ska bli intressant. En bekant ”varnade” mig och berättade att man upptäcker muskler på oanade ställen…vad det nu innebär.

Klockan är redan mer än 12 och jag har inte kommit igång ännu! Eller ja…jag tvättar i och för sig men ändå.. Idag ska jag:

1. läsa på inför anställningsintervjun på fredag
2. se till så att det äääntligen blir ordning i vårt badrumsskåp (det är fullständigt kaos där)
3. tycka synd om mig själv för att jag har sån träningsvärk
4. stryka kläder
Ja och som vanligt borde jag pyssla med den förb… uppsatsen oxå *stönar dramatiskt*

Åh, jag har ju glömt att berätta! Vi såg The Dark Knight för snart 3 veckor sedan! Den var riktigt häftig! Snyggt gjord, effektfull, dramatisk och framförallt mörk. Ok ja det är sant som de säger – Heath Ledgers gestaltning av Jokern är minnesvärd! Synd att vi inte får se mer av hans skådespelartalang!