Taggar

, ,

Det gör oont i benen, armarna och i nacken… Idag kom jag äntligen iväg till Friskis & Svettis och jag vågade äntligen testa medel istället för bas (medel är lite tuffare än bas). Tro det eller ej men jag var ganska så spänd innan jag gick dit! Passet blev inte riktigt som jag tänkt mig. Det blev inget vanligt medelpass eftersom den ordinarie ledaren var sjuk… vikarien valde att köra ett medel styrka-pass. Tydligen ska det vara lite jobbigare än ett vanligt medelpass! Jisses – snacka om otur för mig! Jag som aldrig någonsin varit på ett medelpass och så blir det första ett ovanligt tufft!! Nåväl -döm om min förvåning när jag märkte att jag faktiskt klarade av det!! Det var skitjobbigt och jag orkade inte riktigt lika mycket som de andra…men nästan!! Lite stolt faktiskt! Nu känner jag hur träningsvärken ökar i styrka ju längre kvällen går…men folk säger att det är ett tecken på att träningen gjort nytta (eller att det var behövligt?).. Arggghh vad ont det göör!! Bäst att balansera denna hurtighet med lite rostat bröd, te och mörk choklad!