Taggar

, ,

Åhhh…jag är så uppe i varv att jag inte vet vilket ben jag ska stå på! Telefonen ringde för en dryg timme sedan… Jag ska på jobbintervju på fredag!! Ah hjälp! Det är så många tankar som virvlar omkring i min stackars skalle! Handflatorna blir fuktiga och hjärtat dansar disco! Jag har redan hetsläst ett gäng ”inför anställningsintervjun”-artiklar på nätet men jag får nog vänta med det tills jag landat lite. Åhh… vad ska man ha på sig?! Hur ska jag formulera mig på fredag? Tänk om jag säger fel saker? En sak som lugnar mig lite är att det känns som att jag fått bra kontakt med kvinnan som ska intervjua mig! Jag har ju pratat med henne tre gånger nu och jag tycker att hon verkar väldigt trevlig och lättsam! Håll tummarna för mig nu!!

Det känns som att jag måste ta mig till Friskis & Svettis idag.. Ja dels för att jag inte kom iväg förra veckan men också för att det kanske kan hjälpa mig att rensa tankarna och kanske lugna ner mig lite.

Ett guldkorn till… Jag köpte en skepparjacka på Cassels i lördags! Förmodligen helt galet eftersom jag bör hålla i mina pengar men jag behövde en sådan och jag har ju velat ha en länge.. Den är svart och skitsnygg! Bäst av allt….den är i en mindre storlek än vad jag brukar köpa! Det gör mig upprymd och glad! Jag tror att jag gått ner i vikt! Säkert inte så himla mycket (jag vågar inte väga mig) men lite är ju bättre än ingenting eller hur!