Usch, nu är det dags att betala räkningar igen. Jag vet inte varför men den här månaden känns extra läskig. Blää. Kanske är det så att jag först nu börjat inse att jag verkligen är arbetslös och att allt är ganska så ovisst?  

Imorgon ska jag träffa min handledare på arbetsförmedlingen..det känns oxå jobbigt. Vet inte varför jag känner så för han verkar trevlig (har inte träffat honom så många gånger)…men jag tror alltid att han ska säga nå´t läskigt i stil med: ”nu måste du vara beredd på att flytta”, ”du kan inte få mer a-kassa” eller något annat otrevligt. Usch.

Jag ska försöka ta mig till Friskis & Svettis imorgon. Första gången efter sommaruppehållet! Hade tänkt gå dit igår men bangade och skyllde på min mens. Ska bli intressant att se exakt hur jobbigt det kommer att bli! Jag har iof rört mig lite mer än vanligt i sommar men ändå.. Älsklingen försöker peppa mig att testa medel iställer för bas men..jag börjar nog med bas imorgon så får vi se nästa vecka. Friskis & Svettis har ett nytt pass i höst som de kallar Afro Power Dance. Jag tror att jag ska prova på det! Det låter kul men jobbigt! Bara man inte är för blyg för att stå där och svänga på rumpan bland folk.. Ähhh det är nog bara skoj!