Taggar

,

Jag har alltid varit anti kedjebrev av alla de slag! Bojkottat dem no matter what och ignorerat den ibland taskiga stämning mitt motstånd skapat (ok det var i mellanstadiet men ändå). Nu har jag fått ett kedjebrev som får mig att vackla lite. Ni kanske har hört talas om pocketutbytet? Orkar inte förklara hur det går till…läs här istället (byt ut ordet mail mot brev bara). När jag fick brevet blev jag för ovanlighetens skull lite entusiastisk och tyckte att det lät som en kul idé. Nu har jag börjat fundera och ju mer jag grubblar desto mer misstänker jag att jag är dum i huvudet!! Jag fattar fan inte! Hur kan jag få mer än 6 böcker?? Behöver jag bara skicka 1 bok totalt? Ska jag skicka med instruktionerna + adresslistan till personen som får ”min” bok? Vad händer när jag (om det nu blir så) får böcker? Ska jag skicka till 6 personer till då och skicka iväg ännu en bok! Please – om det finns ngn smart människa därute – förklara för mig!!!

Jo jag har ju glömt att berätta om den där parmiddagen älsklingen och jag  var på! Det var skitkul!! God mat bestående av grillat, tzatziki, klyftpotatis och rött vin + jordgubbar till efterrätt. Glada skratt och mycket prat. Det där med karaoke var inte ett tomt hot! Jag vet inte vad som flög i oss men när värdparet föreslog Singstar, Buzz och karaoke så nappade vi! Tur att vi bara var 4 där!

Oh, jag har beställt 3 skivor!! Madrugadas senaste, ”Cease to Begin” med Band of Horses + ”The Long Term Physical Effects…” med Jay-Jay Johanson! Spännande! Och det verkar som att en av mina favoritfilmer äntligen ska släppas på dvd igen! ”Svart katt, vit katt” av Emir Kusturica – jisses vad jag letat efter den! Preliminärt releasedatum är enligt CDON 17 september! Om jag bokat ett exemplar? Naturligtvis!!