…så har jag träningsvärk typ överallt. Till råga på allt så känns det som om den bara ligger i startgroparna. Skit.

Idag ska jag:
1. gå till arbetsförmedlingen och ”komplettera samt verifiera meriter” -tänkte att det kanske är bra om de vet att jag lärt mig InDesign.
2. skaffa mig en frisyr hos Zaxendos
Jag är trött på min s k icke-frisyr och det är 11 veckor sedan jag var där sist. Det är rätt kul att piffa till sig lite men numera syns det knappt när jag varit hos frissan. Jag kämpar för att få långt hår (rättare sagt längre än vad jag har) och då kan man ju inte klippa så mycket. På den tiden när jag hade olika varianter av page eller kort spretigt hår så vågade man ju lite mer.. Nåväl..jag har ju börjat färga håret rött iaf.
3. plugga åtminstone 2 timmar (helst mer såklart)
4. söka jobb

Idag blir jag glad när jag ser mina nymålade naglar! Pojkvännen hjälpte mig att måla tånaglarna igår så nu har jag blodröda naglar på händer och fötter. Ser ganska så tjusigt ut…trots den markanta kontrasten mot min likbleka hud. Ah det skiter jag i!

Jag kan inte bestämma mig för om albumet ”American Doll Posse” med Tori Amos är en underbart bra eller helskumt! Kanske både och? Måste nog lyssna lite till.

Ah jag längtar efter att gå på konsert och hoppa benen ur led! Det var ju inte länge sedan jag/vi var och lyssnade på underbara Madrugada men jag får inte nog!