Taggar

, , ,

Oj oj oj vilken underbar konsert sambon och jag var på förra torsdagen! Madrugada på Sticky Fingers i Göteborg. Det var första gången jag besökte denna klubb och jag kan absolut tänka mig att gå på konsert där igen! Mysigt och bra!

Jag har varit på många konserter men denna slår nog det mesta! Det kanske låter dramatiskt men jag känner mig tacksam över att få ha upplevt den! Tung, suggestiv, sexig, mörk rockmusik! Musiker som ger järnet och en entusiastisk publik! Kanon! Jag/Vi trodde aldrig att vi skulle få se Madrugada men tack och lov så fick vi alltså det!

Madrugadas gitarrist Robert Burås avled i juli (?) 2007. När man läser intervjuer med bandet och besöker deras hemsida så är det uppenbart att förlusten var ett hårt slag för dem. Framtiden för gruppen är väldigt oviss och därför känns det extra speciellt att ha sett dem! Tack Madrugada för en otrolig konsert!

Madrugada