Joråsåatte… idag ska jag f-n ta mig till träningen! Det känns så motigt men jag måste verkligen!! *stön* Önskar att jag kunde få en dos motivation och energi någonstans ifrån! Kanske blir jag lite mer uppåt imorgon när sambon och jag ska se/lyssna på Madrugada som spelar på Sticky Fingers i Göteborg? Jag hoppas det.

Idag har jag strukit en hög med kläder och försökt planera packningen inför helgen. Jag ska åka med pojkvännen och hans pappa till Växjö eftersom de ska tävla där (motorsport). Bo i husvagn och umgås. Hmm känner väl sådär för att bo så trångt men det ska bli najs att leka enmanshejarklack och dessutom så ska jag förhoppningsvis träffa en kompis jag inte sett på tja…säkert 2 år. Blir nog bra att komma iväg lite.

Fan, det verkar som om bob hunds andra spelning i sommar blir på Popaganda i Stockholm. Kul för de som kan ta sig dit! Nåja jag får väl glädja mig åt att Thåström är ”förartist” åt Kent den 25 juli i Göteborg. Det blir andra gången jag ser/lyssnar på honom och typ femte gången gillt när det gäller Kent.

Det går utför med mig! Jag skäms över att erkänna det men jag har börjat följa Days Of Our Lives! Skamligt.. Till mitt försvar kan jag säga att jag nästan nått gränsen nu..det börjar bli för dumt t om för uttråkade mig!