Taggar

,

Igår fick jag för mig att jag skulle fixa till min musikblogg. Installera WordPress 2.5 (är det den senaste versionen tro?), greja med designen och ja liksom börja engagera mig lite i den. Jag betalar ju för domänen och har lite tankar kring vad jag vill att den ska innehålla och hur den kanske skulle kunna se ut. Resultatet blev en havererad musikblogg! Istället för en trist blogg med otillfredsställande tema så finns den inte alls! Dum idé att försöka vara kreativ när man har feber och nyser konstant! Skit. Nu måste jag v e r k l i g e n engagera mig och försöka komma ihåg hur fan man installerar wordpress, laddar upp läckra teman osv.

Appropå bloggar… Jag funderar allvarligt på att lägga ner min inredningsblogg. Det finns redan så många bra bloggar som handlar om inredning och design. Visserligen så känns det som om ”alla” handlar om ungefär samma sak dvs vitt, vitt, vitt och lantligt, lantligt, lantligt…men ändå. Missförstå mig inte jag tycker om lantlig stil men det vore skoj med variation! En inredningsblogg som faller mig i smaken är Svartpeppar! Den har ett varierat och seriöst innehåll och jag rekommenderar den verkligen!