…att våren äntligen kommit? Solen lyser och det är faktiskt skapligt varmt ute! Jag var nästan på väg att ta upp mina basketkängor från källaren och ställa ner vinterskorna men blev pessimist och beslöt mig för att vänta lite till. Vill inte äventyra något liksom! Tänkte: ”om jag ställer ner vinterdojjorna kan jag ju hoppa upp och sätta mig på att det börjar snöa!”. Den eviga optimisten! ;-) 

Jag hoppas att det vackra vädret håller i sig och att det kommer att påverka mig positivt! Känner mig så håglös och avslagen. Som jag skrev i ett tidigare inlägg – jag får inte mycket gjort! Nåväl igår tog jag mig samman och begav mig till Friskis & Svettis och idag besökte jag äntligen mitt stadsdelsbibliotek! Kanske två små steg för att ta mig ur svackan? Jag måste försöka börja promenera varje dag – en liten promenad är bättre än ingen! Jag mår inte bra av att bara sitta inne och uggla. Dels så blir man ju alldeles trög i huvudet och dessutom så grubblar jag alldeles för mycket.