Taggar

,

…utan att göra något meningsfullt. Joråsåatte -är det något jag är bra på så är det det! Vaknade faktiskt ganska så tidigt idag (för att vara jag) och gick ner i tvättstugan för att lägga i den första tvätten för dagen. Hmmm..slugt av mig att boka tvättid så tidigt! Då var jag ju tvungen att gå upp! Duschade…och sedan har jag inte gjort något meningsfullt…idag heller. Läst bloggar, sökt efter billiga resor till Rom (hah som om vi skulle ha råd med det), dagdrömt, sett på tv och pratat med mams i telefon. 

Vad ska det krävas för att jag ska ta mig samman?! Imorgon måste det bli ändring! Jag har ju faktiskt saker att göra! Leta jobb, skriva på uppsatsen (ryys), kursen i InDesign (måtte morgondagens lektion vara bättre), röja i mina garderober, plantera en växt, ringa chefen och påminna om mitt arbetsbetyg (läskigt) osv. Ta bara uppsatsen! Det är pinsamt att tänka på hur länge sedan det är som jag började på den! Varför låser det sig varje gång jag tänker på den? Ärligt talat – det är inte så förfärligt mkt kvar att göra och den är rättså okej. Inte bra men tja…okej.

Ikväll sänds tredje avsnittet av Cashmere Mafia. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om serien ännu men jag ska ge den en sista chans idag. Det känns som om jag borde gilla den…starka kvinnor, snygga miljöer, schyssta kläder osv men det är något som fattas! Spelar de inte tillräckligt bra? Är det för likt SATC (Sex and the City)? Jag vet inte. En serie som jag däremot är säker på att jag ska följa är Dirty Sexy Money! Har bara sett ett avsnitt men den verkar härligt skruvad!