Taggar

, , , , , , , , ,

Känner att jag behöver skingra mina tankar och distrahera mig lite från allt kaos som råder här på jobbet. Så vad göra? I brist på bra idéer gjorde jag detta test. Vet inte om resultatet stämmer och vad jag ska tycka om det… Lite trist kanske. Hade ju varit kul med något liite mer spännande – fast vad kan man egentligen vänta sig när det är ett Jane Austen-test…

I am Elinor Dashwood!

Take the Quiz here!

Ikväll ska älsklingen och jag fira Alla hjärtans dag i förväg. Thaimat på favoritrestaurangen – mums! Tycker nästan att jag är värd ett glas vin… Det brukar jag aldrig unna mig när jag är ute men nu tycker jag faktiskt att det är befogat! Vi får väl se hur det blir…om jag känner mig själv rätt så lär snålheten vinna.

Snart är det dags för bokrea! Jag blir nästan alltid lika överrumplad och har sällan koll på exakt när den inträffar! Jättekonstigt eftersom det är så kul! Har förhandsbokat 2 böcker hos Bokus – ”Flyga drake” av Khaled Hosseini och ”Mig äger ingen” av Åsa Linderborg. När jag ändå var i farten så beställde jag ”Bitterfittan” av Maria Sveland. Det har ju varit så enormt mycket prat och skriverier om den…så jag är nog både nyfiken och lite ängslig inför att läsa den. Tänk om man blir ännu mer frustrerad? Låt oss inte hoppas det!

Ps. Nu har jag förhandsbokat Erykah Badus kommande skiva! Har sett nya videon på hennes hemsida och det bådar gott! Ds.