Taggar

, , , ,

Dagens plus: ätit god lunch ute och äntligen fått mumsa på semla. Dagens minus: mår skit (inteblisjukinteblisjuk) och känner mig fortfarande orolig och deppig.

Skit oxå…jag lyckades inte mota bort latmasken igår! Jag kom aldrig iväg till träningen utan gick hem istället. Till mitt försvar kan jag säga att jag nog är på väg att bli sjuk men jag får dåligt samvete iallafall. Inte blev det bättre av att tv-serien Bones ersatts av ett program om fetma! *morr*

Och nu lite reklam…. Beställde smink från Pashion Cosmetics i måndags och jädrar vilken snabb leverans! Redan dagen efter låg paketet på hallgolvet därhemma! Najs! Inte helt otänkbart att jag handlar där igen! Vad jag köpte? Too Faced Eyeshadow Base, en primer som tydligen ska se till så att ögonskuggan sitter bättre. Har läst så många positiva omdömen om denna produkt att jag blev nyfiken. Testar den för första gången idag och än så länge så är jag nöjd.