Taggar

, ,

Det är så himla skoj med inredning, form, design etc! Såpass roligt att intresset börjar ta mer o mer utrymme i den här bloggen. Därför har jag nu skaffat ännu en blogg! En inredningsblogg som jag -än så länge- kallar Indiegrrl inspiration. Den är alldeles ny och jag är inte helt nöjd med utseendet ännu men vi får se vad det blir av den! Det kan hända att jag flyttar inredningssidan (undersidan) som finns i den här bloggen till min nya blogg…jag vet inte.

Förövrigt så är jag gravt uttråkad. Det finns absolut ingenting att göra på jobbet och det är en väldigt märklig situation. Man får ju göra så gott det går ändå men det känns superskumt.

Idag ska jag på det första Friskis & Svettis-passet efter juluppehållet (eller ja…mitt uppehåll blev ju lite längre pg a förkylningar m.m. men…). Vi får se hur det går. Känner mig inte supersugen men…jag måste ta mig dit! Kanske hjälper det om jag tänker på hur nöjd jag kommer vara efteråt? Ska testa det tror jag.

I ett tidigare inlägg (den 8 januari) skrev jag ju om Erykah Badu och om hennes skiva ”Badu”. Otålig som jag är så kontaktade jag CDON för att få veta mer om albumet. Jag har precis fått svar från dem! Nu har de lagt ut mer info om cd:n och den innehåller 18 låtar! Vad jag kan förstå så är det både nya och gamla låtar +ett flertal duetter. Om jag har beställt den? Dum fråga. Självklart!!