Taggar

, , ,

Tänk att man kan må bra av vacker design! Jag gör det definitivt. Drömmer om att ha ett eget hus tillsammans med min älskling och ha ekonomi, tid och möjlighet att inreda det med noggrant utvalda möbler, smakfulla färger och matchande inredningsdetaljer. Det är härligt att bläddra i inredningstidningar, leta upp inspirerande inredningssidor och bloggar på nätet, tråna och föreställa sig hur det skulle kunna se ut! 

Jag har hittat en charmig nätshop som jag känner att jag måste göra reklam för! Elsas hem är en ny butik med ett brett utbud bestående av inredning för barn och vuxna. De säljer t ex accessoarer, textil, leksaker, ljusstakar och lyktor, dekoration, belysning, Roberts radio (design: Cath Kidston) m.m m.m.  Charmigt, sött och ofta i glada färger! Man kan t ex hitta den här härliga kaffekoppen från GreenGate:

Kopp från GreenGate