Om någon undrar… Jag har en massa att skriva men tyvärr så har jag drabbats av akut lathet när det gäller bloggen. Sambon sa häromdagen ”Det var länge sedan du skrev något…har du slarvat?” (med det menade han:  blivit slapp med att skriva). Jorå så är det. Kring nyår hade jag stora ambitioner att skriva om hur 2007 varit och om vad jag har för förhoppningar när det gäller 2008… men det har liksom inte blivit av. Skyller på brakförkylningen som inte riktigt gett med sig ännu. Det blir nog ngt inlägg i ämnet snart…

I gårdagens Metro fanns en ganska så underhållande artikel där det gavs en guide till nöjesåret 2008 (musik och tv m.m.). Artikelförfattaren hade kategoriserat musikfestivaler efter följande grupperingar: Hårdrockaren, Nostalgikern, Röstfantasten, Allätaren, Rockräven, Partytältaren, 30-plussarn, Familjen, Musikälskaren etc.. Insåg att jag nog kan räknas till flera av grupperingarna men absolut i n t e till Allätaren. Mest kände jag nog igen mig i beskrivningen av 30-plussarn: ”Jag klarar inte av campingar och förstagångsfyllor men vill höra blandad musik och känna festivalstämning ändå”. Gaahhh….jag är 30+!!! Jo jag har ålderspanik! 30+!! Fy fan vad skumt!

Ps. Sökte lite på nätet och Way Out West verkar inträffa 7-9 augusti i år. Vill dit, vill dit, vill dit! Ds.

Ps 2. Köpte träningskort hos Friskis & Svettis igår. Wihooo! Ds.