Fan. Försökte visa mig på styva linan och visade min musikblogg för syrran.. Den suger ju i äldre webbläsare!! Jag vet inte om det är kodningen som är kass eller vad det kan bero på men… Skit. Måste engagera mig mer i den, jag betalar ju för fan för domänen etc! Innehållet är oxå ganska så trist. Den stämmer inte alls med mina ambitioner.. (som kanske är för höga). En förbättring skulle kräva att jag tar mig samman och fräschar upp mina enormt rostiga html-och css-kunskaper + att jag skriver oftare *stönar* Vi får se hur det går.

För övrigt känner jag att en förkylning försöker slå sina klor i mig. Inte bra! Var är whiskeyn och apelsinerna??

Titeln på dagens inlägg har – som ni märkt – ingenting med texten att göra. Det är bara en enormt bra låt som dök upp i mitt huvud.. Jag känner till två versioner av den: Smashing Pumpkins och Frida Snells. Båda är tappa andan-bra!