Taggar

, , , , ,

Jag ska se/lyssna på Shout Out Louds den 1 december! Yippie! Hoppas att det blir roligt och att inget oförutsett inträffar innan dess! Biljetterna bokades idag och ska hämtas ut senast fredag! Känner mig pirrig, upprymd och lättad på samma gång!

När jag kommer hem idag (efter träning i gymmet) ligger förhoppningsvis ”Love will turn you around” med Timo Räisänen plus ”Give Up” med Postal Service (ljudprov finns på musiksidan här i bloggen)! Den senare har jag varit på väg att beställa i flera månader. Varför jag inte slagit till förrän nu är ett mysterium.

Appropå Timo Räisänen… Älsklingen och jag var på hans spelning här i Borås i förra veckan. Ös, spelglädje, entusiastisk publik och härlig musik! Mindre bra var att lokalen var lite liten vilket påverkade ljudet lite negativt.. En annan sak – jag har aldrig känt mig så gammal!! De flesta i publiken var myycket yngre – vissa kanske t om hälften så gamla som jag! Jag försökte att inte bry mig men det kändes skitkonstigt!