Nej, jag ska inte köpa de där jeansen – jag behöver dem inte och jag har faktiskt ett par som är ganska lika! Jag vill ha dem men jag måste försöka stå emot. Kan inte påstå att jag är en storshoppare men jag blir alldeles för lätt frestad! Har redan haft jobbiga utgifter denna månad (tandläkaren say no more…), snart bör jag sätta i gång och jaga vinterjacka + vinterskor…och det dröjer inte så himla länge tills det är dags för julklappsinköp! Stå emot, stå emot…

Nya skivan med Kent kom i fredags!! Jihooo! Jag var lite spänd innan men..jo den är skitbra! Så vad tycker jag om den nu när jag lyssnat ett par gånger? Den skiljer sig mycket från hur de brukar låta – men samtidigt tvivlar man aldrig på vilka det är som gjort musiken. Snart har jag The Hives nya oxå. Kul kul!

Fick ett mycket lockande förslag av mams! ”Brott och straff” på Backa Teatern tillsammans med henne, pappa och älsklingen! Vore jättekul! För rätt många år sedan såg jag samma pjäs fast på en annan teater. Det är alltid intressant att se olika tolkningar. Denna ska tydligen vara ganska så modern. Mams och papps står för biljetterna, älsklingen kör och jag hänger på! Åh, hoppas att det blir av!! Det var alldeles för länge sedan jag var på teater!

Helgen blev inte riktigt som jag tänkt mig men ganska okej iallafall.