Jaha….ett par jeans rikare.

Hade bestämt mig för att i n t e köpa de där jeansen från Ellos. Skapade en inre lista över alla argument mot att inhandla dem. Nöjd (och kanske lite besviken?) med mig själv begav jag mig hem från jobbet. Någonstans tänkte jag: ”Nej nu ska jag vara lite ekonomisk och inte köpa dem…fast skulle de ingå i någon rea så slår jag nog till”… Jag skulle kanske inte ha tänkt så för vad låg på dörrmattan? Reklam från ovan nämnda företag – ”50 % rea på din favorit”! Och – för de som eventuellt undrar – jag kunde inte stå emot. 124.50 för ett par jeans är faktiskt ruskigt billigt!! Hoppashoppas bara att de sitter fint, är bekväma och att de är lika snygga i verkligheten! Jag valde bootcut – stuprörsjeansen är lite häftigare men med tanke på mina former så vågade jag inte.

Ikväll blir det C.S.I på tv – Peter Stormare ska ju vara med!