Taggar

, , , ,

Aj aj aj…träningsvärk! Idag är det illa, jag har ont och är stel som f-n….gympapasset igår var tufft men faktiskt (hör och häpna) kanske det roligaste hittills! Det var faktiskt rätt kul att träna till Donna Summer och annan skön 70-tals disco (spelades det Barry White eller inbillade jag mig?)! Musiknörd som jag är så brukar jag roa mig med att lägga märka till musiken – och fundera över om musikvalet beror på ledarens ålder, kön etc. Än har jag inte kommit fram till något, men det är rätt kul att tänka på. Förra gången var det en rätt ung tjej som ledde passet – hennes musik bestod bl a av Soundgarden (vilket jag gillade skarpt). Gårdagens pass leddes av en man i 50-60 års åldern..  

Ibland är det extra kul att kolla sin e-post! Det finns en relativt stor chans att Kents nya skiva ligger på dörrmattan innanför brevinkastet när jag kommer hem! Ahh, spännande! Jag förhandsbokade den för säkert två månader sedan (om det inte var mer) och är väldigt nyfiken. Singeln ”Ingenting” är jag kluven till. Första gången jag hörde den blev jag vilsen och lite besviken…men nu när jag hört den ett par gånger så börjar jag gilla det jag hör. Nästa vecka får jag hem The Hives senaste – can´t wait!

Angående gårdagens inlägg.. Jag visade väskan för älsklingen men fick inte alls den reaktion jag velat ha. ”Tjaa den var väl fin.. ” och ”det var väl inget speciellt med den”. *morr* Äh fan, det vore ju helt galet att köpa den och dessutom behöver jag pengarna till både vinterjacka och vinterskor.

Ikväll hoppas jag på grillat kött, rött vin, en bra film och gos!