Mmm, krystad titel på detta inlägg…jag vet! Det är svårt att komma på bra, fyndiga titlar som både säger något om texten o c h väcker uppmärksamhet. Skyller på att jag är trött, har mens + träningsvärk och är allmänt off. Känner mig otålig och frustrerad.

Ska till frisören idag. Det är rätt trevligt att gå och ”fixa till sig lite” även om det bara handlar om en uppfräschning.  Som det är nu har jag ngn sorts ”ickefrisyr” – dvs. håret hänger bara och är tungt och långt. Jag försöker ha tålamod till att spara ut håret (vill ha ett tjusigt hårsvall) men det är inte så lätt. Särskilt inte när frisyren liksom befinner sig i ett mellanläge. Inte kort och inte så himla långt. Nåja, det lär inte bli ngt revolutionerande nytt idag – mest en uppfräschning. Därefter – förhoppningsvis fika med älsklingen.

Är så trött…men jag har bara mig själv att skylla. Jag läser en väldigt spännande bok just nu! ”Låt den rätte komma in” av John Ajvide Lindqvist är en riktig nagelbitare! Jag vet inte om jag kommer ha mod nog att se filmen som sägs vara på g (jag är rättså äckelmagad)…men boken är riktigt bra! Välskriven, realistisk (trots att det handlar om vampyrer) och spännande! Dumt bara att jag läser så sent på kvällen! Det går inte att begränsa sig till tjugo minuter när man så gärna vill veta vad som händer härnäst!

Jag är såå nära att beställa BioShock men jag måste försöka stå emot! Ska ju betala räkningar, besöka frissan, få tand lagad hos tandläkaren, inhandla present till kompis som fyller 30 osv.

 Ps. Jag har placerat min blogg i Borås på bloggkartan.se Ds.