Sitter här med värkande axlar/kropp och känner mig märkligt nöjd. Jag kom faktiskt iväg till gymmet igår…vilket jag tvivlade starkt på att jag skulle göra! Hoppas att jag lyckas uppmana tillräckligt med envishet för att fortsätta! Mina stackars leder och muskler är i skriande behov av träning. Trist men sant. Torsdag – gympa på Friskis & Svettis. Jag ska ta mig dit, jag ska ta mig dit! It´s one small step for man, one giant leap for mankind… (ok överdriver lite nu men)

En sista sak om den där koftan (jag lovar att försöka sluta skriva om den sedan)…. Jag fick ett mycket välkommet mail från La Redoute…istället för 25 % så erbjuder de (om man beställer inom 48 timmar) 30 % på ens favoritvara. Som tur är hade de inte skickat mitt paket ännu – så jag kunde ändra i min beställning! Helt plötsligt är koftan inte så j-a dyr längre! Tjohoo. Vanligtvis blir man ju rätt störd över att varor dröjer – men inte den här gången kan jag säga!