Jag visade koftan för mamma (utan att berätta att jag köpt den) och frågade – så där ”appropå ingenting” – om hon gillade den. ”Ja den är fin, vad kostar den”, frågade hon. När jag berättat att den kostar 589 kr gav hon en kommentar som kändes som balsam mot mitt dåliga samvete: ”Ja du får inte material till den koftan för de pengarna”.. (hon handarbetar mkt o har koll på det där med garnpriser, hur mkt arbete som krävs etc).. Yeyy!! Kanske är den inte så galet dyr iallafall. *harkelharkel*

Helgen har tillbringats hemma hos mams och papps. Jättemysigt som vanligt! Kräftor och vitt vin på lördagen. Mums! Dagens guldkorn: varma kramar från syrrans lilla W. Hon är världens sötaste lilla 3-åring och får mig att smälta som glass.. Tänk att en sådan liten virvelvind kan få mosters (mitt) hjärta att växa så! Lilla pluttan hade höjdhoppsuppvisning i vardagsrummet och ville gärna bli intervjuad efteråt. Tror nog att hon blivit inspirerad av friidrotts-VM *ler ömt*

Dagens mantra: imorgon ska jag träna på gym, imorgon ska jag träna på gym, imorgon ska jag träna på gym…