Andra veckan efter semestern har inletts. Solen skiner ute och det verkar bli en varm sommardag. Var fanns det här vädret när jag var ledig? Typiskt men inget att göra åt.  Jag ska försöka att ta till vara på kvällarna. Promenader och en bra bok på balkongen är inte fy skam.

Jisses…nu är det snart dags! I helgen händer det! Way Out West i Göteborg – som jag har väntat! Snälla vädergudar låt det vara fint väder! Biljetterna införskaffades för länge sedan men jag kan ändå knappt fatta att det ska ske.. Två dagar med bra musik i Slottsskogen! Hoppas att det blir lyckat! Tänk att jag ska få se och lyssna på fantastiska Erykah Badu! Helt sanslöst..

 Resan, vistelsen och bröllopet i Dalarna var lyckat! Jag hade verkligen jätteroligt *ler nöjt* Vigseln var så romantisk (jo..jag blev rörd), brudparet vackert och det gamla kapellet så fint! Skulle gärna vilja se mer av Norns bruk!
Hur det gick för mig med de högklackade skorna? Jaa vad ska jag säga… jag gjorde så gott jag kunde och kan bara hoppas på att jag inte såg ut som en klumpig älg. Det är en j-a skillnad att träna hemma på parkettgolv – mot att gå i leriga gräsbackar! När klockan var 22 fick jag nog och tänkte att ”nu har jag varit tjusig så det räcker” och tog på mig lågskorna som jag stoppat ned i handväskan.

Har egentligen en hel del att skriva om men..det får bli en annan dag.

Ps. Har skaffat biljetter till en av Kents spelningar i Göteborg!! Konserten är inte förrän i november men fan vad skoj det ska bli! Ds.